اخبار داخلی

رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی،صنایع،معادن وکشاورزی بیرجند: انبوه‌سازان خراسان جنوبی از ظرفیت انرژِ‌ی‌های خورشیدی استفاده کنند

رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی، صنایع معادن وکشاورزی بیرجند گفت: با توجه به فرصت بی‌نظیر خدادادی و پتانسیلی که به لحاظ انرژی خورشیدی، انرژی‌های تجدیدپذیر و باد در استان وجود دارد انبوسازان در استان می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی بیرجند،سینا سرحدی در پایون اتاق بازرگانی بیرجند در بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت:برپایی نمایشگاه فرصت مناسبی در اختیار تولیدکنندگان و بهره‌برداران قرار داده است.
وی افزود: در موقعیت کنونی با محوریت اتاق بازرگانی، صنایع،معادن وکشاورزی بیرجند امیدواریم با همفکری و هم‌افزایی گروه‌های مختلف بتوانیم فضایی را برای انتقال فرصت‌هایی که در حوزه انرژی وجود دارد را به حوزه انبوه‌سازی منتقل کنیم.
رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی، صنایع،معادن وکشاورزی بیرجند تاکید کرد: انبوه‌سازان می‌توانند با تعیین فضایی کوچک در کنار بلوک‌هایی که ساخت و ساز می‌کنند از این ظرفیت استفاده کنندو
وی ادامه داد: در این فضا می‌توان نیروگاه‌های انشعابی یا کوچک‌مقیاس را در کنار پروژه‌های انبوه‌سازی قرار دهیم و از این مسیر برای تامین برق و رفع ناترازی انرژی در کشور نیز کمک کنیم.
بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته درفضایی به مساحت ۳ هزار مترمربع و با حضور بیش از ۳۵ شرکت معتبر خراسان جنوبی و استان‌های همجوار به مدت پنج روز در بیرجند در حال برگزاری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا