اخبار داخلی

رئیس اتاق بازرگانی بیرجند: تقویت نهادهای کارگری راه خروج دولت از جنگ اقتصادی دشمن است

رئیس اتاق بازرگانی بیرجند گفت: راه خروج دولت از جنگ اقتصادی کنونی، نیازمند تقویت نهادهای مردمی به ویژه قشر کارگری و کارفرمایی و جاری کردن جانبه گرایی در حفظ و پایداری تولید و اشتغال است.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند، محسن احتشام با گرامیداشت یازدهم اردیبهشت ماه مصادف با روز جهانی کار و کارگر بیان کرد: کارگران یکی از اصلی ترین بخش های چرخه تولید بوده که نقش بسزایی در تحقق شعار سال ایفا می کنند.

وی قشر کارگر را ارزشمند ترین و سودمند ترین گروه جامعه دانست و افزود: باید آموزش کارگران در بخش های صنعتی مورد توجه قرار گیرد تا دانش بروز را در چرخه تولید به خوبی عملیاتی کنند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن بیان کرد: در شرایطی که دشمنان نظام با تحریم های ظالمانه به دنبال ضربه زدن به نظام هستند، باید توجهی ویژه به کار و کارگر شود.

وی با بیان اینکه پیروزی در این جنگ نیازمند داشتن برنامه ای منسجم و حمایت از کار و کارفرما است، گفت: راه خروج دولت از شرایط کنونی، نیازمند تقویت نهادهای مردمی به ویژه قشر کارگری و کارفرمایی و جاری کردن جانبه گرایی در حفظ و پایداری تولید و اشتغال است.

احتشام با تاکید بر اهمیت بالا بردن سطح معیشتی کارگران، اظهار کرد: کارگران رکن اصلی و مهم در خط تولید و خوکفایی بوده و لازم توجه ویژه هستند که لازمه این مهم فراهم کردن بستر رونق اقتصادی و تولید محوری است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا