اخبار داخلی

در اولین جلسه کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی بیرجندمطرح شد:بخش های خصوصی باید توان تولیدی یکدیگر را بشناسند

رئیس اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند گفت: در ابتدای فعالیت کمیسیون ها تمامی بخش های خصوصی باید توان تولیدی یکدیگر را بشناسند تا مشکلات هر حوزه بهتر پیگیری شود.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی بیرجند، علیرضا خامه زر در اولین جلسه کمیسیون صنعت در سال جاری، ضمن تبریک هفته تولید و تجارت، اظهار کرد: فعالان اقتصادی به عنوان سربازان جبهه اقتصادی نقشی موثر در ارتقای اقتصاد استان دارند.
وی با بیان اینکه کمیسیون های تخصصی_مشورتی به عنوان بازوهای اصلی اتاق از اهمیت بسزایی برخوردار است، افزود: موضوعات مختلف حوزه کسب و کار در این کمیسیون ها مطرح و مورد بررسی قرار می گیرد.
رئیس اتاق بازرگانی با اشاره به اینکه اگر مسئله ای در جلسات کمیسیون ها به نتیجه نرسد قطعا در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی مطرح خواهد شد، گفت: امروز اکثر مشکلات کسب و کار در سطح ملی است.
وی با بیان اینکه بخش خصوصی باید راه مطالبه گری را به سرعت دنبال و تعامل خوبی با بخش دولتی نیز داشته باشد، عنوان کرد: بخش خصوصی باید نقش مهمی در اقتصاد ایفا کند لذا کسی که به عنوان مسئول در این عرصه انتخاب می شود باید تمام وقت و توان خود را صرف خدمت کند.
خامه زر ادامه داد: در ابتدای فعالیت کمیسیون ها تمامی بخش های خصوصی باید توان تولیدی یکدیگر را بشناسند تا مشکلات هر حوزه بهتر پیگیری شود.

رمضانی، رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی بیرجند نیز در این جلسه با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی کمیسیون های مختلفی از جمله کمیسیون صنعت، معدن ،کشاورزی و…دارد، اظهار کرد: این کمیسیون ها می توانند با همگرایی و تعامل با یکدیگر در شرایط دشوار اقتصادی مشکلات را رصد کرده و برنامه ریزی ها و اولویت بندی های خود را برای حل مشکلات پیش رو در دستور کار قرار دهند.
وی با بیان اینکه امسال برای اولین بار به درخواست بخش خصوصی توانستیم چهره ماندگار صنعت استان را نمایان کنیم، افزود: در این چندروز اخیر(دهه تولید و تجارت)از خانواده شهدای صنعت در استان دیدار و تقدیر شد.
رمضانی با اشاره به اینکه متاسفانه امروز نداشتن تخصص و کارشکنی برخی از مدیران در حوزه انتخابیه به معضل بزرگی تبدیل شده است، گفت: امیدواریم هر چه زودتر این مدیران برکنار و با روی کار آمدن مدیران خبره اقدامات موثری در زمینه حل مشکلات اقتصادی داشته باشیم.
علیدوست، مدیر عامل شرکت بهبود صنعت نیز در این جلسه با بیان اینکه بخش خصوصی‌ در کشور ایران بسیار توانمند است، اظهار کرد: خوشبختانه امروزه بسیاری از معضلات کشور از جمله مشکلات ارزی توسط بخش خصوصی برطرف می شود.
وی با بیان اینکه اتاق بازرگانی و کمیسیون های زیر مجموعه آن به عنوان بزرگ ترین تشکل بخش خصوصی شناخته می شوند، افزود: تعامل و استفاده از پتانسیل های بین بخش های خصوصی می تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند.
در پایان این جلسه با رأی گیری از اعضای این کمیسیون آقای علی زرگری به عنوان نائب رئیس اول و خانم نرگس خاتمی به عنوان نائب رئیس دوم کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی بیرجند انتخاب شدند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا