اخبار داخلی

رئیس کمیسیون عمران،احداث و خدمات فنی مهندسی اتاق بازرگانی بیرجند عنوان کرد: انعقاد قراردادهای تجاری در نمایشگاه صنعت ساختمان

رئیس کمیسیون عمران،احداث و خدمات فنی مهندسی اتاق بازرگانی بیرجند گفت: هدف اصلی از برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان انعقاد قراردهای تجاری و معرفی تولیدات ساختمانی به پیمانکاران است.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی بیرجند مرتضی مقری در حاشیه نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته استان اظهار کرد: کمیسیون عمران اتاق بازرگانی در این دوره برای اولین بار تشکیل شد و محلی بین تولید کننده، کارخانه ها، انبوه سازان، پیمانکاران شد.
وی با بیان اینکه در این نمایشگاه از همه تشکل های ساخت و ساز استان خواستیم تا در کمیسیون عمران اتاق بازرگانی حضور یابند و امیدواریم شاهد بهره مندی انبوه سازان پیمانکار از محصولات تولیدی استان باشیم .
رئیس کمیسیون عمران،احداث و خدمات فنی مهندسی اتاق بازرگانی بیرجند با اشاره به اینکه این نمایشگاه ارتباط بین تولید کننده و انبوه سازان صنعت ساختمان را تقویت می کند، گفت: مهندسین مشاور استان هم جهت ارتباط بین تولید کننده و مشاوران در نمایشگاه حضور خواهند داشت.
مقری ادامه داد: انعقاد قراردادهای تجاری از جمله اهدف این نمایشگاه است، همچنین محصولات تولیدی استان در این نمایشگاه به صورت کامل به انبوه سازان و پیمانکار صنعت ساختمان معرفی و از آنها در صنعت ساختمان استفاده خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا