اخبار سراسری

اختصاص ۱۳ میلیارد تومان برای طرح‌های جهاد کشاورزی شهرستان طبس

مدیرکل جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از اختصاص ۱۳ میلیارد تومان برای طرح‌های کشاورزی شهرستان طبس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی بیرجند به نقل ازخبرگزاری تسنیم از طبس، مهدی جعفری صبح امروز در سفر به شهرستان طبس در دیدار با فرماندار شهرستان، اظهار داشت: با توجه به اینکه طبس یکی از شهرستان‌های گردش‌پذیر استان خراسان جنوبی است و جمعیت زیاد زائر در داخل خودش جای داده توانستیم مدیریت بازار بسیار خوبی را با کمک فرماندار در داخل شهرستان انجام دهیم و هیچ‌ گونه کمبودی در بازار نبود.

مدیرکل جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: بهترین نوع کشت آنقوزه مربوط به طبس است و امیدواریم بتوانیم کشت و کار بیشتر از این داشته باشیم و اقتصاد پویایی شامل حال مردم طبس شود.

وی با تاکید و توجه به حوزه کاشت آنقوزه افزود: کاشت آنقوزه را باید در طبس مورد توجه قرار دهیم، چرا که آنقوزه طبس برند کشوری و برند دنیا را دارد.

جعفری بیان کرد: امیدواریم در میز خدمتی که در خدمت بهره‌برداران بخش کشاورزی هستیم درددل آنها را بشنویم و پاسخگویی لازم را داشته باشیم، بازدیدهایی از سطح مزارع نیز خواهیم داشت.

مدیرکل جهاد کشاورزی خراسان جنوبی همچنین به موضوعات «مگس مدیترانه‌ای» در مزارع شهرستان طبس و «آسیب قنوات» در سیل اخیر اشاره کرد و گفت: پس از بررسی‌ها و بازدید، اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

وی از اختصاص ۱۳ میلیارد تومان برای طرح‌های کشاورزی شهرستان طبس خبر داد و گفت: امیدواریم در سال جدید جهش و گشایشی در اعتبارات به ویژه در حوزه‌های آب خاکی و حوزه‌های زراعی و باغی را شاهد باشیم.

رحیمی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس نیز در این دیدار گفت: مسئولین در راستای منویات مقام معظم رهبری جهاد تبیین را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: سهم شهرستان طبس ۷ هزار خانه از ۹۵۰۰ خانه استان خراسان جنوبی است که به تنهایی این آمار شهرستان طبس برابری با ۲۰ استان کشور می‌کند.

فرماندار ویژه شهرستان طبس بیان کرد: یکی از مطالبات مردم شهرستان طبس در مورد کیفیت و تعطیلی نانوایی‌ها است که درخواست دارم بازرسی‌ها در این حوزه زیاد شود.

رحیمی تصریح کرد: با نانوایی‌های متخلف با جدیت برخورد شود که نان خوب و با کیفیت به دست مردم برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا