اخبار داخلی

دبیر اتاق بازرگانی بیرجند:استقلال و اقتدار اقتصادی در سایه حمایت از کار و سرمایه بومی

به موجب حکمی از سوی سرتیپ دوم پاسدارعلی قاسمی،فرمانده محترم سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی،سید محمد رضا علیزاده به سمت دبیر هیئت شورای تخصصی بسیج تجار و فعالان اقتصادی ذیل شورای عالی بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور و سازمان بسیج اصناف،بازاریان و فعالان اقتصادی استان منصوب گردید.

علیزاده دبیر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند و دبیر هیئت تخصصی تجار و فعالان اقتصادی خراسان جنوبی با اشاره به این مطلب اظهار کرد: استقلال و اقتدار اقتصادی در سایه حمایت از کار و سرمایه بومی و در نهایت افزایش تولید ملی محقق می شود.

وی بیان کرد: اقتصاد زمانی می تواند داعیه بالندگی داشته باشد که کفه صادرات بر واردات سنگینی کرده و از طرف دیگر زیرساخت های اقتصاد یک کشور نیز بومی و داخلی باشد.

دبیر هیئت تخصصی بسیج تجار و فعالان اقتصادی خراسان حنوبی ادامه داد: شورای عالی بسیج تجار و فعالان اقتصادی در سال ۱۳۹۵ براساس دستور رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصاد منظور هم افزایی زنجیره وار زیر مجموعه های اقتصادی تشکیل شد.

علیزاده با افزود: گسترش الگوی صحیح کسب و کار با محوریت اقتصاد مقاومتی، شناسایی جوانان متخصص و متعهد انقلابی جهت ارائه مشاوره و انتقال تجربیات جهت ورود به فعالیت های تولیدی و صادراتی و تقویت فرهنگ جهادی در بین فعالان اقتصادی از جمله اهداف شورای تخصصی بسیج تجار و فعالان اقتصادی است.

وی بیان کرد: بستر سازی برای جذب سرمایه های داخلی جهت مشارکت مردم در اقتصاد، ارائه مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی بومی هر استان به مسئولان ذی ربط استانی و کشوری و ظرفیت سازی جهت رشد و توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی کوچک در استان ها نیز منظور از این شورای تخصصی است که امیدواریم بتواند در راستای اهداف خود موفق باشد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا